"An error was found in the book file"


  • Uusi käyttäjä
  • 3 kommenttia
Hei ! Yhtäkkiä eilen illalla mikään kirjani ei enää aukea ja tulee otsikonmukainen virheilmoitus kaikkien kirjojen kohdalla. Olen poistanut kirjan laitteesta, ladannut uudestaan - sama juttu. Olen poistanut sovelluksen ja ladannut sen uudestaan, tarkistanut että kaikki päivitykset on kunnossa, sammuttanut ja käynnistänyt puhelimen uudelleen - millään ei mitään vaikutusta. Kirjat ei toimi missään laitteissa tunnareillani.

Missä voi olla vika? Minulla 132 kirjaa ostettuna, aika perseestä jos ei nyt yhtäkkiä lukeminen onnistu.

Alla vielä kuva ilmoituksesta.

9 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Hei Laujou,

Elisa Kirjan iOS-sovelluksen viimeisimpään versioon oli jäänyt virhe joka ilmeni vasta nyt. Julkaisemme korjatun version kunhan se on saatu hyväksyttyä App Storeen. Toivottavasti tämän päivän aikana.

Pahoittelemme häiriötä.
Tämä on ihan oikeasti tosi paska juttu. Vapaapäivä totaalisesti pilalla. Kuinkahan montaa asiakasta tämä mahtaa koskea? Ei taida olla ihan pieni määrä, joten luulisi että toimivan ohjelman päivitys testataan kunnolla ennen liikkeelle laskemista. Miten aiotte korvata tämän?
Jos käytössäsi on MAC, niin lataa kirja Macille ja siellä iBooks appiin. Jos käytössäsi on icloud, on kirja luettavissa iPadin iBooks apilla. Elisakirja sovellus on siis tarpeeton!
Kiitos vastauksesta! Toivottavasti vika löytyy.
Kyllä tässä huumoria koetellaan. Sunnuntai-iltana kaksi lentoa ja välissä parin tunnin vaihtoaika. Suunnitelmissa lukea Elisa kirjaa, mutta nyt tuijotellaan seinille ja lähetetään turhautuneena viestejä. Heikko suoritus!
#Bigmacmini: tottakai käytössä on iCloud, koska iPadilla mennään. Ei ne kirjat siellä iCloudissa kuitenkaan erikseen lataamatta ole. Ja tietokoneelta jos haluaa kirjoja lueskella, ei siihen MACiä tarvita. Sama homma onnistuu millä tahansa koneella, oli MAC tai PC, mutta siitähän tässä ei ollut kysymys. Kaikkia ei vaan kiinnosta temppuilu tiedostojen kanssa siinä vaiheessa kun huvittaisi lukea kirjaa, eikä kaikki välttämättä osaa ja joitain ei edes kiinnosta osata. Lisäksi, jos huomasit, jotkut istuvat kulkuvälineissä ja kuka missäkin poissa kotoa, jolloin konstit on vähissä vaikka osaisi/huvittaisikin. Palvelun nyt vaan pitää pelata ja sen häiriöttömään toimintaan pitää sitoutua, kun sellainen on kerran luotu ja asiakkaille saatu markkinoutua. Sanoisin myös kuten #Kimrah: heikko suoritus! Virheitähän sattuu, ei siinä sinänsä mitään, mutta ne pitää korjata välittömästi.
Käyttäjätaso 2
Marran kirjoitti:

#Bigmacmini: tottakai käytössä on iCloud, koska iPadilla mennään. Ei ne kirjat siellä iCloudissa kuitenkaan erikseen lataamatta ole. Ja tietokoneelta jos haluaa kirjoja lueskella, ei siihen MACiä tarvita. Sama homma onnistuu millä tahansa koneella, oli MAC tai PC, mutta siitähän tässä ei ollut kysymys. Kaikkia ei vaan kiinnosta temppuilu tiedostojen kanssa siinä vaiheessa kun huvittaisi lukea kirjaa, eikä kaikki välttämättä osaa ja joitain ei edes kiinnosta osata. Lisäksi, jos huomasit, jotkut istuvat kulkuvälineissä ja kuka missäkin poissa kotoa, jolloin konstit on vähissä vaikka osaisi/huvittaisikin. Palvelun nyt vaan pitää pelata ja sen häiriöttömään toimintaan pitää sitoutua, kun sellainen on kerran luotu ja asiakkaille saatu markkinoutua. Sanoisin myös kuten #Kimrah: heikko suoritus! Virheitähän sattuu, ei siinä sinänsä mitään, mutta ne pitää korjata välittömästi.


Juuri näin. Kaksi kuukautta ettei pääse kirjautumaan sovellukseen, alkaa hipoa jo siedettävyyden rajoja. Elisa ei voi asialle kuulemma mitään ja Sonylla ei osata korjata järjestelmäpäivityksen virhettä. Asiakas on jätetty aika ikävään rakoon. Elisan viimeisin neuvo oli lukea palstalta omia päivityksiäni :?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +3
Tosiaan tämä vika koski Applen laitteita. Jos jollakin on vielä ongelmia niin käykäähän lataamassa uusin päivitys AppStoresta. :) Pahoittelut häiriöstä!
Mitä sitten tuohon Sonyn vikaan tulee johon ilmeisesti Arienzio viittaa;
Sonyn uusin järjestelmäpäivitys uusiin puhelimiin on viallinen, tämän vuoksi
joidenkin sovellusten kuten meidänkin sovelluksen kanssa ilmaantuu
kirjautumisongelmia.

Sonylla tämä on siis ihan tiedossa ja asia tulee korjaantumaan jos he tekevät korjaavan päivityksen. Olemme olleet aktiivisesti yhteistyössä Sonyn kanssa, jotta ratkaisu löytyisi. :)
Valitettavasti pelkästään siis meidän toimet ei tässä riitä.
Jotkut asiakkaat ovat saaneet Kirjan toimimaan Sonyn puhelimessa sen jälkeen kun ovat palauttaneet sen tehdasasetuksiin.
Käyttäjätaso 2
Jotkut asiakkaat ovat saaneet Kirjan toimimaan Sonyn puhelimessa sen jälkeen kun ovat palauttaneet sen tehdasasetuksiin

Kokeiltu on, auttaa siihen asti kun käynnistää puhelimen uudestaan. Ei viitsisi alvariinsa tehdä.

Tuo kommenttini oli tuollainen hiukan kateellisena kirjoitettu, kun toiseen merkkiin vika korjataan kiireellä vuorokaudessa, ja toisia kehotetaan kärsivällisesti odottamaan kahden kuukauden jälkeenkin. Toki vika on Sonyn päässä, mutta niitä ei tunnu asiakkaansa kiinnostavan, ja Elisa vetää vain hupun silmille sanoen "nocando".
Toivon että ymmärrätte pienoisen tuskastumiseni.

Vastaa

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)