Vastattu

Dekkaripiiri


  • Uusi käyttäjä
  • 1 kommentti
Kun yritin ostaa dekkaripiirin kk-kirjaa Salattu nainen, odotin koodin syöttöpaikkaa ja eihän sitä tullut vaan tilaus meni täydellä hinnalla. Olin kirjautuneena ja jo pitkään dekkaripiirin jäsen. Ehdotus oli kyllä liittyä taas uudelleen ja liityinkin. Hain sähköposteista sen tammikuun koodin mutta en siis päässyt käyttämään. Onpa taas hieno uudistus.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 31 tammikuu 2018, 13:21

Heippa, onko tämä asia vielä selvinnyt? :)
Voisimme tätä selvitellä mikäli ei ole. Onko sinulla Facebookia? Suosittelen siellä pistämään Elisa Kirjalle yksityisviestiä jos on.

Meillekin voi täällä pistää yksityisviestiä, mutta pakko varottaa että vastausaika voi olla pidempi (http://elisa.to/viestipalstatiimille)

Katso alkuperäinen viesti

3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Heippa, onko tämä asia vielä selvinnyt? :)
Voisimme tätä selvitellä mikäli ei ole. Onko sinulla Facebookia? Suosittelen siellä pistämään Elisa Kirjalle yksityisviestiä jos on.

Meillekin voi täällä pistää yksityisviestiä, mutta pakko varottaa että vastausaika voi olla pidempi (http://elisa.to/viestipalstatiimille)
Käyttäjätaso 3
Miksi Facebookin kautta vastataan nopeammin? Eikö näitä palstan kautta tulevia kyselyjä jaksa kukaan seurata aktiivisesti? Mikä tekee Facebookista tärkeämmän foorumin? Meitä kun on vielä joitain yksilöitä jotka eivät edes pissi sinne päin, mutta asioita on kuitenkin hienoa hoitaa näin netin kautta...
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +2
Arienzio kirjoitti:

Miksi Facebookin kautta vastataan nopeammin? Eikö näitä palstan kautta tulevia kyselyjä jaksa kukaan seurata aktiivisesti? Mikä tekee Facebookista tärkeämmän foorumin? Meitä kun on vielä joitain yksilöitä jotka eivät edes pissi sinne päin, mutta asioita on kuitenkin hienoa hoitaa näin netin kautta...



Palstan keskusteluja seurataan toki päivittäin, mutta täällä keskustelu on nettifoorumille ominaista, eli ei aina ihan reaaliaikaista. Meidän Elisalaisten lisäksi myös muut Palstan käyttäjät ja asiakkaamme auttavat aktiivisesti täällä toisiaan, ja usein he kerkeävät hätiin ennen meitä. :) Facebook ei ole ainut yhteydenottokanava, vastaamme myös Twitterissä ja meillä on olemassa esimerkiksi OmaElisan chat -palvelu. Puhelimitse ja sähköpostitsekin asian hoito onnistuu. :) Täältä löytyy kaikki yhteystietomme: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Vastaa

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)