Vastattu

Epäonnistunut Elisa Kirja-osto


  • Uusi käyttäjä
  • 2 kommenttia
Ostin tammikuun tarjouksista äänikirjan ja maksoin ja verkkomaksu näkyy tiliotteessani.Kirjaa vain ei näy.Älypuhelimeni "omat tiedoissa" näkyy,että olen tilannut äänikirjan.Pöytäkoneen kautta kun menin omiin tietoihini,äänikirjasta ei mainintaa
.Olen käyttänyt aikaisemmin palvelua vain lunastaessani ilmaisen joululahja-kirjan.Myöhemmin tänään tilasin kokeeksi kirjastosta ilmaisen kirjan ja se tuli.
Olen tähän asti suhtautunut tosi varauksella e-kirjoihin,mutta kun nyt tuli lahjaa kokeiltua,innostuin.Mutta jäipä ilo lyhyeksi.Enpä viitsi toista kertaa maksullista tilata,kun rahat kelpaa,mutta tuotetta ei saa.Onneksi ei ollut monesta eurosta kysymys.

Vajaa vuosi sitten ostin prepaid-liittymääni puheaikaa ja tiedän ostaneeni oikeaan numeroon,sillä numero oli talletettuna .Raha lähti tililtä,mutta ostamaani puheaikaa en koskaan saanut.Chatin kautta en saanut minkäänlaista vastausta.
Tapahtuukohan tälläistä"välistävetoa" kuinka usein?!
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi matiaas 13 tammikuu 2018, 11:18

Tämä kirjaostos on nyt korjattu.

Voisitko tarkistaa ja huikata näkyykö kirja nyt hyllyssäsi?

Kirja ei ollut ilmestynyt kirjahyllyyn keskeytyneen maksutapahtuman vuoksi, eli maksun vahvistamisen jälkeen nettiyhteys on katkennut tai maksutapahtumasta ei ole palattu kaupan puolelle vaan esimerkiksi suljettu selain.

Harvoin, mutta joskus näitä tulee vastaan. :)

Katso alkuperäinen viesti

8 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki
Tervetuloa Palstalle ketzu!

Harmi, ettei ostos ole mennyt täysin putkeen.:( Nopeiten saadaan tarkistettua tilanne jos pirautat asiakaspalveluumme. Jos asialla ei ole kiirus, niin voit myös laittaa täällä yksityisviestillä tietosi ja maksun tiedot, niin vastaillaan parin päivän kuluessa.
Kiitos tiedoista, otettu ne työlistalle. Jatkossa kannattaa lähettää henkilökohtaiset tiedot turvallisesti http://elisa.fi/palstatiimi linkkiä klikkaamalla niin ei joudu vääriin käsiin. / matiaas Palstatiimistä
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3
Kiitos tiedoista, otettu ne työlistalle.
Mielenkiinnosta kyselen, että tapahtuuko ostojen epäonnistumisia paljonkin? Itse ostelen kirjoja alekampanjoista paljon kerrallaan, enkä kyllä yleensä käy katsomassa ilmestyvätkö kaikki kirjat hyllyyni. Tilausvahvistukset toki ovat tallessa, mutta aika epätoivoiselta sitä tuntuisi nyt ruveta niiden perusteella tarkistelemaan satojen kirjojen hyllyä.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +3
fizban kirjoitti:

Mielenkiinnosta kyselen, että tapahtuuko ostojen epäonnistumisia paljonkin? Itse ostelen kirjoja alekampanjoista paljon kerrallaan, enkä kyllä yleensä käy katsomassa ilmestyvätkö kaikki kirjat hyllyyni. Tilausvahvistukset toki ovat tallessa, mutta aika epätoivoiselta sitä tuntuisi nyt ruveta niiden perusteella tarkistelemaan satojen kirjojen hyllyä.



Itse olen ostellut asiakkuuteni aikana noin 250 e-kirjaa ja tapanani on ollut miltei heti ostotilanteen jälkeen ladata kirja laitteelle, joita minulla on 2 kpl, puhelin ja Cybook lukulaite.

Tilausvahvistuksia ei ole tullut säästeltyä. En ole kertaakaan törmännyt epäonnistuneeseen ostotapahtumaan. Äänikirjoja en ole ostanut yhtään, mutta teknisesti ostotapahtuma on ihan samanlainen.

Suurimman osan ostoksista olen tehnyt Android-puhelimen sovelluksella ja maksutapana luottokortti.
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3
Tämä kirjaostos on nyt korjattu.

Voisitko tarkistaa ja huikata näkyykö kirja nyt hyllyssäsi?

Kirja ei ollut ilmestynyt kirjahyllyyn keskeytyneen maksutapahtuman vuoksi, eli maksun vahvistamisen jälkeen nettiyhteys on katkennut tai maksutapahtumasta ei ole palattu kaupan puolelle vaan esimerkiksi suljettu selain.

Harvoin, mutta joskus näitä tulee vastaan. :)
kiitos, kun selvitit asian.Kirja oli tullut.nyt on mukava lähteä lumikenkailemään,kun voi samalla luunnella äänukirjaa.
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +3
Kiitti kuitista! :) Hauskoja kuunteluhetkiä!

Vastaa

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)