Vastattu

Maksu lähti, kirjaa ei näy muualla kuin kuitilla


  • Uusi käyttäjä
  • 0 kommenttia
Ostin uuden kirjan, mutta tosiaan sitä ei löydy omista kirjoista - miten tällaisessa tilanteessa toimitaan?
Kuitti kyllä löytyy ja rahat on veloitettu tilitä..
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 28 maaliskuu 2018, 12:48

Olkaa ihmeessä yhteydessä asiakaspalveluun näissä tapauksissa! :) Ne saadaan aina selvitettyä kyllä ja korjailtua.
Puhelimitse onnistuu numeron 010190240 kautta ja meille voi toki täälläkin pistää yksityisviestiä tai sitten yksityisviestiä vaikka Elisa Kirjan FB- sivulle :)

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Mulla sama ongelma. Kirjasta tuli kaksi vahvistusta sähköpostiin mutta kirjaa vaan ei näy.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Olkaa ihmeessä yhteydessä asiakaspalveluun näissä tapauksissa! :) Ne saadaan aina selvitettyä kyllä ja korjailtua.
Puhelimitse onnistuu numeron 010190240 kautta ja meille voi toki täälläkin pistää yksityisviestiä tai sitten yksityisviestiä vaikka Elisa Kirjan FB- sivulle :)

Vastaa

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)