Pidetään mielessä

Chat Asiakaspalvelu

Äänestä
7 muuta äänesti tätä ideaa

Näytä ensimmäinen kirjoitus

31 kommenttia

Käyttäjätaso 4
mikalin kirjoitti:

Eipä tämä tietokoneen käyttökoulutus edes varsinaisesti kuulu aspan toimenkuvaan, vaan todennäköisesti opastaisivat sinua soittamaan tähtitieteellisesti hinnoitellulle omagurulle, tai myisivät sinulle uuden tietokoneen. Tuon kaltaisille kysymyksille tämä foorumi on varsin hyvä kanava.



Eipä se Omagurun hinnoittelu sen kalliimpi ole kuin muiden vastaavienkaan palveluiden.
Käyttäjätaso 4
sakarialanne kirjoitti:

mikalin kirjoitti:

..todennäköisesti opastaisivat sinua soittamaan tähtitieteellisesti hinnoitellulle omagurulle..



Eipä se Omagurun hinnoittelu sen kalliimpi ole kuin muiden vastaavienkaan palveluiden.



..mutta eipä sekään kuitenkaan tee OmaGurusta yhtään sen vähempää "tähtitieteellisesti hinnoiteltua"!
Käyttäjätaso 4
Piampi kirjoitti:

sakarialanne kirjoitti:

mikalin kirjoitti:

..todennäköisesti opastaisivat sinua soittamaan tähtitieteellisesti hinnoitellulle omagurulle..



Eipä se Omagurun hinnoittelu sen kalliimpi ole kuin muiden vastaavienkaan palveluiden.



..mutta eipä sekään kuitenkaan tee OmaGurusta yhtään sen vähempää "tähtitieteellisesti hinnoiteltua"!



Niinpä. :D

Samanlaista ryöstöhinnoittelua kaikki harrastavat , mutta eipä ole kertaakaan ollut edes tarvetta millekään "gurulle" soittaa. Eikä tule vastaisuudessakaan.
hei on se aika kallista soittaminen asiakaspalveluun vaikka se maksaaki normaalipuhelun hinnalla m,utta 010 ei kuulu pakettiliittymiin nii on se aika kallista koska jonottaminen ei ole maksuton ja sanotaan jos sinulla on Huoleton 4 G liittymä jonka kuukausi maksu olis esim 29,90E/kk ja soitappa elisalle nii siitähä tulee puhelin laskua vaikka puhelu onki mpm/pvm minuutilta .... siksi laitoinki että chat idean että olis ympärivuodokauden auki

mutta tämä taitaa olla turha idea tuskimpa tulee koskaan olemaan ympärivuorokauden auki

Ps Chat on ainaki Telialla eli entinen soneralla myös viikonloppuisdin auki mutta näin ei ole Elisalla
Käyttäjätaso 2
RCM87 kirjoitti:

hei on se aika kallista soittaminen asiakaspalveluun vaikka se maksaaki normaalipuhelun hinnalla m,utta 010 ei kuulu pakettiliittymiin nii on se aika kallista koska jonottaminen ei ole maksuton ja sanotaan jos sinulla on Huoleton 4 G liittymä jonka kuukausi maksu olis esim 29,90E/kk ja soitappa elisalle nii siitähä tulee puhelin laskua vaikka puhelu onki mpm/pvm minuutilta .... siksi laitoinki että chat idean että olis ympärivuodokauden auki

mutta tämä taitaa olla turha idea tuskimpa tulee koskaan olmaan ymepärivuorokauden auki

Ps Chat on ainaki Telialla eli entinen soneralla myös viikonloppuisdin auki mutta näin ei ole Elisalla


Mikäs siinä chatti palvelussa nyt kiehtoo että se olisi 24/7 auki? Tänä päivänä OmaElisasta pystyt lähes kaiken itse. Liittymän päivitystä, irtisanoa sopimuksen/palvelun, tilata uuden simmin, aktivoida simmin, maksaa laskut, siirtää eräpäivää, laitteiden takuutodistukset, puheluerittelyt, Puk-koodit ja paljon muuta. Lisäksi jos on vikatilanne kyseessä, on aina parempi soittaa kuin hoitaa vikatilannetta chatissa. Puhelimessa asiat tulee selkeämmin esille, sekä vikatilanne hoituu paremmin. Vikapalvelu kumminkin on 24/7 auki.
no miten itse elisa kokee sen oon vaan ehdottanut että chat olis auki ympärivuodokauden jokaisena päivänä auki... Elisa on muutenki aikalailla jäljessä Teliasta esim Telialla on ollut jo kauan että liittymää voi käyttää eu maissa ja eta alueilla samaan hintaha ku suomessaki nyt vasta Elisalle on tullut sama mutta esim chatin kans ei ole nii että olis auki ympärivuodokauden ja esim Telialla on samassa Chat palvelussa asiakaspalvelu ja Teknisen tuen asiat Chat ja itsepalvelu
Näin asiat hoituvat nopeimmin.
Chat käytössäsi 24/7. jne tässä vielä Kuvan Kaappaus

tässä vielä tietoa lisää... ma-pe 8-18, la 9-16:30. Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20, la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk. Hoida itse laskutusasiat, muokkaa palveluitasi, avaa oma chat asiakaspalvelijan kanssa. Itsepalvelu ja chat avoinna aina 24/7.

Ps. Tiedän että Telian asioista täällä ei puhuta mutta haluaisin myös että Elisalla olis samanlainen palvelu että Chatti palvelee asiakkaita myös asiakaspalvelun ulkopuolella

Vastaa

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)