Kysymys

-


  • Satunnainen osallistuja
  • 19 kommenttia
-

7 kommenttia

Osoitetta tietämättä voin esittää vain arvailuja, mutta yksi mahdollisuus on, ettei sinun kiinteistösäsi ole mitattu 4 Mbit/s korkeampia nopeuksia esimerkiksi linjan laadusta johtuen.
-
-
Kaapelointi maksaa varmaan tuhansia. Soita Sauniksen tekniseen tukeen, siellä kerrotaan tuo etäisyys.
-
Täällä ei hoideta (enää) yksittäisiä asiota, joten voi olla että odotat turhaan. Suosittelisin ottamaan tekniseen tukeen yhteyttä. Näin minä ainakin tekisin jos olisin samassa tilanteessa.

Ainahan sitä voi vaihtaa operaattoria?
Käyttäjätaso 2
Hei Intoilija,

ikävä kyllä Palstan kautta ei voida tarkistaa yksityiskohtaisesti, että mistä on kysymys. Suosittelen yhteydenottoa tekniseen tukeen puhelimitse 09-4243 0730(24H) tai sähköpostitse tuki@saunalahti.fi

Vastaa

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)