Vastattu

Vakuusmaksu


Eli sain vakuusmaksun 300 ja nyt se on maksettu, kauankohan menee että Huoneistokaista liittymäni avataan?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Keiju06 27 tammikuu 2012, 07:09


Eli sain vakuusmaksun 300 ja nyt se on maksettu, kauankohan menee että Huoneistokaista liittymäni avataan?



Hei Legitti!

Sinun tulisi olla yhteydessä asiakaspalveluun numeroon 09 4243 0456 ja ilmoittaa, että olet maksanut vakuuden. Sen jälkeen tilauksesi voidaan laittaa luotonhallinan kautta eteenpäin. Kannattaa ottaa huomioon mahdollinen pankkiviive joka on 1-3 arkipäivää. Eli jos olet maksanut vakuuden tänään tilisiirrolla ei suoritus välttämättä vielä tänään näy meidän reskontrassa.

Vakuusmaksua ei automaattisesti palauteta, vaan palautus tulee pyytää erikseen. Vakuus palautetaan, mikäli lasku asiat on hoidettu asiallisesti.

Katso alkuperäinen viesti

1 kommentti

Käyttäjätaso 1

Tästä näet, kuinka paljon tykkäyksiä Keiju06 on saanut muilta palstalaisilta.


Eli sain vakuusmaksun 300 ja nyt se on maksettu, kauankohan menee että Huoneistokaista liittymäni avataan?



Hei Legitti!

Sinun tulisi olla yhteydessä asiakaspalveluun numeroon 09 4243 0456 ja ilmoittaa, että olet maksanut vakuuden. Sen jälkeen tilauksesi voidaan laittaa luotonhallinan kautta eteenpäin. Kannattaa ottaa huomioon mahdollinen pankkiviive joka on 1-3 arkipäivää. Eli jos olet maksanut vakuuden tänään tilisiirrolla ei suoritus välttämättä vielä tänään näy meidän reskontrassa.

Vakuusmaksua ei automaattisesti palauteta, vaan palautus tulee pyytää erikseen. Vakuus palautetaan, mikäli lasku asiat on hoidettu asiallisesti.

Vastaa

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)
    Takaisin ylös