Muutosten aikaa


Käyttäjätaso 1
  • Kyselyiässä
  • 22 kommenttia
Tähän toivon että Elisa selventäisi kaikki ne muutokset mitä tulevaisuudessa tulee. Selventäisi myös ne ympäripyöreät pikkupräntit niistä sopimuksista. Mitä ne todella tarkoittaa, määräajat, rajoitukset, hintamuutokset ym.
Niin voi sen perusteella tehdä päätöksiä.

6 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +3
Olisiko sinulla jotain esimerkkiä, johon kaipaisit selkokielisempää ilmaisua?

Kaikista tulevista muutoksista Elisa ei voi antaa etukäteen tietoa, koska monet tulevat muutokset Elisan palveluihin ja tuotteisiin kuuluu yrityssalaisuuden piiriin. Näistä tiedotetaan kyllä asiakkaita sitten kun näiden muutosten aika koittaa. Olettaen, että muutos on sellainen, joka koskettaa asiakkailla käytössä olevia palveluja tai tuotteita. Myös uusista palveluista tulee tietoa kun lanseerauksen ajankohta lähenee.
Käyttäjätaso 1
Voi kun avarsi, avointa on salaisuudet. Eikö tämän palstan keskusteluissa jo toivotaan avoimuutta. Ajattelin olla ystävällinen ja huomaavainen. Sitten tiedot taas yllättää. Miten sitten olis henkilökohtaiset viestit kaikille asiakkaille. Verho laskeutuu.
Käyttäjätaso 1
Dj_God kirjoitti:

Olisiko sinulla jotain esimerkkiä, johon kaipaisit selkokielisempää ilmaisua?

Kaikista tulevista muutoksista Elisa ei voi antaa etukäteen tietoa, koska monet tulevat muutokset Elisan palveluihin ja tuotteisiin kuuluu yrityssalaisuuden piiriin. Näistä tiedotetaan kyllä asiakkaita sitten kun näiden muutosten aika koittaa. Olettaen, että muutos on sellainen, joka koskettaa asiakkailla käytössä olevia palveluja tai tuotteita. Myös uusista palveluista tulee tietoa kun lanseerauksen ajankohta lähenee.



Onko Dj_God Elisan virallinen vastaajataho vai jokin muu? Täällä on paljon näitä "aktiivisia vastaajia" joilla tuntuu olevan selvä yhteys Elisaan ja ehkäpä verokirja siellä mutta eivät saa aikaiseksi kertoa sitä selkeästi, ihan kuin siinä olisi jotain hävettävää :)
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +3
PSS kirjoitti:


Onko Dj_God Elisan virallinen vastaajataho vai jokin muu?



Lukitaan tuo jälkimmäinen vaihtoehto. En ole Elisan henkilökuntaa vaan heidän pitkäaikainen asiakas.

Elisan henkilökunnan tunnistaa täällä Palstalla sinisestä "e" -logosta nimimerkin perässä. Myös nimimerkki on yleensä eri värinen kuin meillä peruskäyttäjillä.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +3
BigR kirjoitti:

Ajattelin olla ystävällinen ja huomaavainen.



Samat sanat. Yritin vain olla avuksi.

Vaikka en olekaan Elisan henkilökuntaa, ei se tarkoita sitä, ettenkö pystyisi avaamaan tai edes raottamaan noita sopimusehtoja tai muita "pikkuprinttejä".

Olen työskennellyt vuosituhannen taitteesta lähtien parinkin eri tunnetun kauppaketjun leivissä (kumpikaan ei ole Elisa tai mikään muukaan operaattori) ja olen omassa työssäni joutunut selventämään asiakkailleni sopimusehtojen ja palvelukuvausten yms. vaikutuksia arkeen.
Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki
Dj_God kirjoitti:

Olisiko sinulla jotain esimerkkiä, johon kaipaisit selkokielisempää ilmaisua?

Kaikista tulevista muutoksista Elisa ei voi antaa etukäteen tietoa, koska monet tulevat muutokset Elisan palveluihin ja tuotteisiin kuuluu yrityssalaisuuden piiriin. Näistä tiedotetaan kyllä asiakkaita sitten kun näiden muutosten aika koittaa. Olettaen, että muutos on sellainen, joka koskettaa asiakkailla käytössä olevia palveluja tai tuotteita. Myös uusista palveluista tulee tietoa kun lanseerauksen ajankohta lähenee.

luulen että kysyjä tarkoittaa tässä esim tätä elisaviihde tallenteiden poistumista missä elisa ei kyllä ole toiminut täysin oikein mielestäni edelleenkään elisa ei ole antanut asiakkailleen asiasta täysin selkeetä ja tyhjentävää vastausta mikä on myös oikein vaan jätetään asiakkaat arvailujen varaan

Vastaa

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)