Vastattu

Lataus liittymän purku, sulku vai käytön jättö


  • epi
  • 1 kommentti
Tilasin Sl:n liittymän: Norppa lataus. Sim kortti on toimitettu mutta en ole sitä vielä saanut. Nyt kuitenkaan en halua ottaa liittymää käyttöön enkä aktivoida sim korttia. Mitä tehdä? Pitääkö liittymä purkaa. Missä sen voi tehdä? - Sim korttia ei siis ole vielä edes aktvoitui. Käsittääkseni liittymän voi purkaa 2 viikon sisällä. Vai voinko sulkea/ irtisanoa omaelisassa sulkuun liittymän: Sulku- sulje. Vai voiko antaa asian vain olla: Aktivoimatta sim korttia ja olla käyttämättä liittymää? Palautuuko sim kortti Saunalahdelle jos en hae sitä postista ja liittymä purkaantuu tällä tavalla?
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Dj_God 12 elokuu 2017, 14:29

Soitat asiakaspalveluun ja kerrot, ettet halua tilaamaasi tuotetta ja noudatat heidän antamiaan ohjeita. Mikäli liittymä näkyy jo OmaElisassa, voit purkaa sopimuksen myös sitä kautta ja tässä tapauksessa toki jätät myös SIM -kortin noutamatta.

Elisan asiakaspalvelu:
010 190 262 (mpm/pvm)
Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.

Katso alkuperäinen viesti

2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +3
Soitat asiakaspalveluun ja kerrot, ettet halua tilaamaasi tuotetta ja noudatat heidän antamiaan ohjeita. Mikäli liittymä näkyy jo OmaElisassa, voit purkaa sopimuksen myös sitä kautta ja tässä tapauksessa toki jätät myös SIM -kortin noutamatta.

Elisan asiakaspalvelu:
010 190 262 (mpm/pvm)
Avoinna Ma-Pe klo 8-19, La klo 10-16.30.
Ok. Kiitos vastauksesta. Toimin tällä tavalla: Lataus liittymä on laitettu purettavaksi 2 viikon kuluttua OmaElisassa.

Vastaa

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)