Vastattu

OmaElisa ei hyväksy S-bonuskortin numeroa


  • Satunnainen osallistuja
  • 14 kommenttia
Minulla ehdotettiin tänään 23.12.2018 että sopimus vaihdettaisiin 4g premium liittymäksi ja minä vaihdoin sen mutta yritin laittaa S-BONUS kortin numeroa mutta se ei hyväksynyt sitä vaikka liittymässä sanottiin niin että siitä saa bonusta. Mitä voin tehdä että saan S-BONUS kortin numeron siihen että se hyväksyy sen? Ennen minulla 4g super huoleton ja siihen pystyin laittamaan sen kortin numeron.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi nukkesoturi 15 helmikuu 2018, 11:51

Hei, unohtui ihan ilmoittaa että ongelma ratkesi. Ollut niin kova kiire:

S-bonuskortti on sidottu henkilötunnukseen ja tuonne käy ainoastaan se kortti jonka omistajana on sama henkilö mitä elisan paneelissa. Piti odottaa että sain sen oman virallisen bonuskortin, ja se meni ihan heittämällä läpi elisan portaalissa.

Katso alkuperäinen viesti

18 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Pire1 kirjoitti:

Mitä voin tehdä että saan S-BONUS kortin numeron siihen että se hyväksyy sen?



Toimitko näiden ohjeiden mukaisesti?

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/ohje/s-bonus/
Toimin. Yritin kokeilla rinnakkaiskortin numeroa se ei hyväksynyt sitä sitten kokeilin pääkortin numeroa eikä sekään toiminut. Liittymän viestin vaihdon luki, että uusi liittymä tulee voimaan n.1 viikon päästä niin pystyykö silloin vasta sen S-BONUS KORTIN numeron?
Vai tuleeko sitä bonusta ollenkaan kun minulla on ollut entinen liittymä ehkä n.3 vuotta huoleton 4g super ja siitä tuli bonusta.
Omistan myös
Kuitu 100/10mt Elisa viihde netgem n7700 varalla pace digiboxit
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki
s-kortin numeron laittaminen pitäisi onnistua vaikka kyseisestä liittymästä ei saisi bonusta
ainakin mulla on onnistunu
ja kyllä 4g premium liittymästä saa bonusta
https://elisa.fi/premium/
ps . alotusviestissä taitaa olla väärä vuosiluku
Käyttäjätaso 7
Pire1 kirjoitti:

Mitä voin tehdä että saan S-BONUS kortin numeron siihen että se hyväksyy sen? Ennen minulla 4g super huoleton ja siihen pystyin laittamaan sen kortin numeron.



Hmmm...

Vähän outoa , jos sinulla jo oli se S-bonuskortin numero omissa tiedoissasi ennen liittymän vaihtoa , sillä ei sen pitäisi sieltä hävitä minnekään itsekseen. Jos liittymä vaihtuu S-bonuksellisesta toiseen S-bonukselliseen , niin ainoa asia , mitä pitää tehdä , on bonuksen aktivointi uudelle liittymälle sen tiedoissa. Siis siitä numeroa ei pitäisi tarvita missään vaiheessa , kun se jo siellä on.

PS. Bonuskortin numero pitää syöttää omiin tietoihin ilman välilyöntejä ja mahdollisia tarkistusnumeroita.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Jos kyse on siitä, että se ei hyväksy kortin numerosarjaa, tarkista omalta S-kanavalta voimassa oleva henkilökohtainen jäsennumerosi.

https://www.s-kanava.fi/web/s/oma-s-kanava

Mikäli aiempi liittymtyyppisi on kerryttänyt bonusta niin lähes aina liittymätyypin vaihtumisen jälkeen myös uusi liittymä kerryttää sitä ilman toimenpiteitä. Asia kannattaa tarkistaa muutospäivänä OmaElisasta.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
Itselle vastaan tulleet tapaukset ovat olleet 100% sellaisia, että henkilökohtainen jäsennumero on muuttunut ja kortissa on vielä vanha numero, jota tarkistusjärjestelmä ei enää huoli.
Käyttäjätaso 2
Sain juuri uunituoreen S-bonuskortin. Tunnukset tulee myöhemmin. Sopimus löytyy.

Sopimuksessa on jäsennumero ja s-etukortti jonka sain on näemmä väliaikainen (eri numerolla tosin mitä paperissa).

Tuo elisan sivu ja kohta johon syötetään tuo numero ilmoittaa että "Ole hyvä ja tarkista S-Etukorttisi jäsennumero." eli se ei hyväksy sopimuspaperissa olevaa jäsennumeroa eikä väliaikasessa kortissa olevaa numeroa.

Tässä ei varmaan auta muu kun jäädä odottamaan tuota virallista korttia ja sen numeroa ja mahdollisesti noita tunnuksia, että pääsee kirjautumaan tuonne s-bonus-palveluun tsekkaamaan sen oikean numeron. Väliaikaiskortti toimi ihan ok kaupan höylässä.

Eli jään odottamaan hetkoksi :)
Ei toimi täälläkään ruutu mihin pitää syöttää ne numerot vaan vilkuttaa punaista eikä hyväksy numerosarjaa.

https://www.s-kanava.fi/web/s/oma-s-kanava - kävin vielä täältä tarkistaa että sama kun kortissa joka ollut 8 vuotta.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +1
temeus kirjoitti:

Ei toimi täälläkään ruutu mihin pitää syöttää ne numerot vaan vilkuttaa punaista eikä hyväksy numerosarjaa.

https://www.s-kanava.fi/web/s/oma-s-kanava - kävin vielä täältä tarkistaa että sama kun kortissa joka ollut 8 vuotta.



Syötithän numeron ilman välilyöntejä? Käytätkö pääkorttia vai rinnakkaiskorttia?
Jäsennumeron syöttämistä kannattaa varmuuden vuoksi kokeilla vielä toisella nettiselaimella.
Käyttäjätaso 2
Noh, nyt sain sen virallisen kortin: Debit kortti jossa Pirkanmaan Osuuskaupan s-etukortti samassa. Tuosta nappasin tuon 10 numeroisen numerosarjan sieltä oikeasta ala-laidasta (valkoisella printattu) ja eipä hyväksynyt numeroa. Ilmoittaa että Järjestelmässä tapahtui virhe ja myöhemmin kun kokeilin niin ilmoittaa "Ole hyvä ja tarkista S-Etukorttisi jäsennumero" - nämä ilmoitukset tulevat vuoron perään randomilla.

Jäsennumero kortissa, s-kanavalla ja sopimuksessa täysin identtinen. Ei kirjoutusvirheitä, ilman välilyöntejä kirjoitin yhteen pötköön. 10 numeroa. Ja kortti pitäisi olla tietääkseni ihan toiminnassa. Kortin mukana tulleessa paperissa lukee että 15.1.2018, vaikka tänään (22.1.2018) kolahti postiluukusta.

Onko tuolla s-kanavalla joku täpi joka pitää täpätä että tuon asiakasnumeron saa liitettyä elisaan/muihin verkkopalveluihin?



Mitäs nyt sitten?
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +3
nukkesoturi kirjoitti:

Mitäs nyt sitten?


Kiitos kattavista tiedoista! :) Voisitko laittaa puhelinnumerosi ja sen jäsennumeron yksityisviestinä niin otetaan asia selvitykseen?
Käyttäjätaso 2
matiaas kirjoitti:

Kiitos kattavista tiedoista! :) Voisitko laittaa puhelinnumerosi ja sen jäsennumeron yksityisviestinä niin otetaan asia selvitykseen?


Mahtavaa :) Viesti laitettu (tuli tuplaviesti kun palsta on toiminut tänään jotenkin hitaasti).

Sanokaa vain jos tuolla S-kanavan puolella tarvitsee tehdä jotain / napsauttaa täpejä päälle ym. Elämäni ensimmäinen bonuskortti :cool:
lähes uusi s-kortti kirjoitin numerot niinkuin ohjeissa on 10 numeroa takaapäin ja ilman välejä, vihreä nappi vilahtaa ja sitten tulee taas virhe. Vuosien saatossa olen havainnut, että aika usein Elisan systeemit eivät toimi. Tällä numerolla pääsen S-kanavalle ja kaikkialle muualle mutta tänne, tai lähes tänne, ei tiedä jos olis nopee klikkaus, lätkä on vain alle 1s vihreellä tai ainakin hyväksyy numerot, linux ubuntu Ls 14.04
jeps nyt taas toimii, taitaa kahvinporojen väri tai täysikuu vaikuttaa, ja nuero hyväksyttiin, tarkistin sen s-kanavalta ja sama oli, nyt pitää odotella, onnistuko kokonaan vai ei.
Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +1
jaakkolaakso kirjoitti:

jeps nyt taas toimii, taitaa kahvinporojen väri tai täysikuu vaikuttaa, ja nuero hyväksyttiin, tarkistin sen s-kanavalta ja sama oli, nyt pitää odotella, onnistuko kokonaan vai ei.



Joo kannattaa tarkistaa jossain kohtaa uudelleen. Kun itse lisäsin numeron noin vuosi sitten tietoihini niin homma näytti menevän läpi OK ja numero näkyi tiedoissa, mutta myöhemmin huomasin että numero oli kadonnut mystisesti. Sen jälkeen vaati vielä pari yritystä, että numero jäi näkyviin.
Käyttäjätaso 2
Hei, unohtui ihan ilmoittaa että ongelma ratkesi. Ollut niin kova kiire:

S-bonuskortti on sidottu henkilötunnukseen ja tuonne käy ainoastaan se kortti jonka omistajana on sama henkilö mitä elisan paneelissa. Piti odottaa että sain sen oman virallisen bonuskortin, ja se meni ihan heittämällä läpi elisan portaalissa.

Vastaa

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)