Vastattu

viesti aspaan


  • Foliohattu
  • 397 kommenttia
Mistähän "#¤"#"#¤:sta saa jätettyä viestin aspaan, kun ei ole enää vanhaa viestit mahdollisuutta, ei sähköpostia? enkä nyt tarkoita mitään pahuksen chattia, kaikilla kun ei ole aikaa chattailla aspan kanssa, sitten kun noita sattuu huvittamaan? En nyt tällä kertaa ole itse apua tarviimassa, mutta meinasi tulla riitaa jo lähipiirin kanssa kun oletin että totta hitossa puhelinyhtiöön voi jättää myös viestin jonotuksien lisäksi...
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 12 syyskuu 2017, 12:32

Sokrates kirjoitti:

sakarialanne kirjoitti:

Chatin kautta homma selviää paljon nopeammin, vaikka ei varsinaisesti kiire olisikaan ja samalla voidaan käydä muitakin asioita läpi, kuin vain se yksi tietty, josta sähköposti yleensä lähetetään.

Kokeeko joku negatiivisena, että asia on selvinnyt "liian nopeasti ja kerralla kuntoon" ?



Chatin haittapuoli on , että siitä ei jää asiakkaalle mitään dokumenttia , vai jääkö????

Jotkut kiireettömät asiat ovat sellaisia , että niistä pitää jäädä asiakkaalle jokin dokumentti , mistä on sovittu ja sellaiseen tavallinen viesti tai sähköposti soveltuu parhaiten.



Jokaisen chatin saa tilattua yläkulmasta omaan sähköpostiinsa näin halutessaan. :)


Sokrates kirjoitti:

korva kirjoitti:

Eihän tonne chattiin edes pääse jos kaikki asiakaspalvelijat on varattuja??????? eli se sama ketun jonotus on nyt siirretty webin puolelle mistä puhelinyhtiöitä on moitittu jo vuosia.



Tämä on tätä. Noita chatin työntekijöitä löytyy joka lähtöön , mutta valitettavasti aika iso osa on aivan pihalla vähänkin teknisemmistä asioista eikä oikein minuakaan huvita ryhtyä vääntämään heille rautalangasta joka yksityiskohtaa.



Jos chattailijoita ei ole vapaana löytyy OmaElisan asiakaspalvelu- välilehdeltä mahdollisuus lähettää viestiä asiakaspalveluun.
Vika-asioissa kannattaakin yhä ottaa yhteyttä pelipaikalta puhelimitse, sillä chatissa ei ole vikapalvelua laisinkaan.

Katso alkuperäinen viesti

24 kommenttia

Käyttäjätaso 4
korva kirjoitti:

Mistähän "#¤"#"#¤:sta saa jätettyä viestin aspaan, kun ei ole enää vanhaa viestit mahdollisuutta, ei sähköpostia? enkä nyt tarkoita mitään pahuksen chattia, kaikilla kun ei ole aikaa chattailla aspan kanssa, sitten kun noita sattuu huvittamaan? En nyt tällä kertaa ole itse apua tarviimassa, mutta meinasi tulla riitaa jo lähipiirin kanssa kun oletin että totta hitossa puhelinyhtiöön voi jättää myös viestin jonotuksien lisäksi...



Jos et halua käyttää chattiä , niin sitten on ainakin seuraavat vaihtoehdot:

1. Oma Elisan Asiakaspalveluvälilehden kautta voit lähettää viestin.

https://verkkoasiointi.elisa.fi/


2. Voit lähettää aspalle viestin Palstatiimin linkin kautta.

https://palsta.elisa.fi/members/palstatiimi-95702

3. Voit lähettää aspalle viestin tämän linkin kautta.

https://my.surveypal.com/app/form?_d=0&_sid=359080345&_k=v5gou91w2ryHliohxjk5OzsjfcJqufIu-J8s_ZppKMXEC4we7aIpkq5CPuGCQBgi&_hid=Viesti-Elisan-asiakaspalveluun
1. ei voi, on ainoastaan chat vaihtoehto enää.

2. entäs jos asiakasta ei nappaa chattailla edes palstan kautta, vaan lähettää vain viesti? rekisteröidy siinä sitten palstalle, arvaa oikea henkilö jolle lähettää jne jne... ei hyvä

tuota kolmosta ei löydy mistään linkkinä nykyään.
kas viestilinkki löytyikin sitten, melko loogisesta kohdasta aspan sivujen alta, mutta sen verta hailealla piilosta ettei tuota kyllä vähänkään kiihrtyneemmässä mielentilassa meinaa nähdä...

Paras kyllä olisi ihan perinteinen sähköposti, en ymmärrä miksei suomen yksi suurimmista puhelinoperaattoreista tue kyseistä suht varmaa ja helppoa yhteydenottomenetelmää. Sähköposti kun on nykyään kai yli 95% ihmisistä ja lähes yhtä moni osaa sitä käyttää.
Käyttäjätaso 4
korva kirjoitti:

tuota kolmosta ei löydy mistään linkkinä nykyään.


Löytyy se, mutta fontin väriä on taidettu taas vaihtaa vaaleampaan, jos se enää mitenkään on mahdollista ilman että siitä tulee valkoista. Yhteystietosivulla alhaalla, aspan puhelinnumeron alapuolella on linkki "Sähköinen yhteydenottolomake":
https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/

Tosiaan jos firma oikeasti haluaisi asiakkaiden löytävän aspan yhteystiedot ja yhteydenottolomakkeen, nuo tiedot olisivat sivun yläreunassa kunnollisella fontilla. Tuo vaalea valkoharmaa on oikeasti naurettava. Joku sivustokehittäjien keskinäinen vitsi?
Käyttäjätaso 4
No kappas vaan tuolta Oma Elisasta onkin näköjään riisuttu se viestimahdollisuus pois.

No ainakin vaihtoehdot 2 ja 3 toimivat edelleen. Siis Palstatiimihän koostuu myös aspan työntekijöistä eikä Palstatiimin kanssa keskustelu ole chattiä , vaan ihan tavallinen viestiyhteys ja linkin käyttö ei edellytä henkilön nimen/tunnuksen tietämistä eli kaikki Palstatiimiläiset lukevat ko. viestiketjua. Toki Palstalle pitää rekisteröityä , jotta voi viestejä lähettää.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +3
korva kirjoitti:

Paras kyllä olisi ihan perinteinen sähköposti, en ymmärrä miksei suomen yksi suurimmista puhelinoperaattoreista tue kyseistä suht varmaa ja helppoa yhteydenottomenetelmää. Sähköposti kun on nykyään kai yli 95% ihmisistä ja lähes yhtä moni osaa sitä käyttää.



Perinteisen sähköpostin yksi huono puoli on hitaus.

1. Asiakas lähettää operaattorille viestin
2. Asiakas jää odottamaan operaattorin vastausta
3. Operaattori vastaa asiakkaalle, kysyy lisätietoja
4. Operaattori jää odottamaan asiakkaan vastausta
5. Asiakas kertoo kysytyt lisätiedot
6. Asiakas jää odottamaan operaattorin vastausta
jne jne.

Tällaisessa "sähköpostiviestinnässä" menee helposti jopa 1 viikko, kun kumpikaan taho ei reaaliajassa sähköpostia käytä.

Chatin kautta homma selviää paljon nopeammin, vaikka ei varsinaisesti kiire olisikaan ja samalla voidaan käydä muitakin asioita läpi, kuin vain se yksi tietty, josta sähköposti yleensä lähetetään.

Kokeeko joku negatiivisena, että asia on selvinnyt "liian nopeasti ja kerralla kuntoon" ?
sakarialanne kirjoitti:

korva kirjoitti:

Paras kyllä olisi ihan perinteinen sähköposti, en ymmärrä miksei suomen yksi suurimmista puhelinoperaattoreista tue kyseistä suht varmaa ja helppoa yhteydenottomenetelmää. Sähköposti kun on nykyään kai yli 95% ihmisistä ja lähes yhtä moni osaa sitä käyttää.



Perinteisen sähköpostin yksi huono puoli on hitaus.

1. Asiakas lähettää operaattorille viestin
2. Asiakas jää odottamaan operaattorin vastausta
3. Operaattori vastaa asiakkaalle, kysyy lisätietoja
4. Operaattori jää odottamaan asiakkaan vastausta
5. Asiakas kertoo kysytyt lisätiedot
6. Asiakas jää odottamaan operaattorin vastausta
jne jne.

Tällaisessa "sähköpostiviestinnässä" menee helposti jopa 1 viikko, kun kumpikaan taho ei reaaliajassa sähköpostia käytä.

Chatin kautta homma selviää paljon nopeammin, vaikka ei varsinaisesti kiire olisikaan ja samalla voidaan käydä muitakin asioita läpi, kuin vain se yksi tietty, josta sähköposti yleensä lähetetään.

Kokeeko joku negatiivisena, että asia on selvinnyt "liian nopeasti ja kerralla kuntoon" ?


toisaalta jos minulla nyt sattuisi olemaan kiire tosielämän kanssa, laitan sähköpostilla selkeän viestin aspaan jos ei ole kauhean kiireellinen asia -> aspa hoitaa ajallaan, kun tulee tämän viestin käsittelyaika ja lähettää valmistuttua kuittauksen -> homma hoidettu. Minun aikaa meni 25 sekuntia, aspalta tarvitava aika ja ei mitään jonotuksia, kiroiluita kun ei pääse läpi, tai edes koittamaan ja ei rautalangan vääntämistä aspan kesätyöläisen kanssa. Se on sitä asiakaspalvelua että on niitä vaihtoehtoja, ei se että firma koittaa arvata että mitähän se Anttia Asiakas haluaisi tänään meille kertoa.
Käyttäjätaso 4
sakarialanne kirjoitti:

Chatin kautta homma selviää paljon nopeammin, vaikka ei varsinaisesti kiire olisikaan ja samalla voidaan käydä muitakin asioita läpi, kuin vain se yksi tietty, josta sähköposti yleensä lähetetään.

Kokeeko joku negatiivisena, että asia on selvinnyt "liian nopeasti ja kerralla kuntoon" ?



Chatin haittapuoli on , että siitä ei jää asiakkaalle mitään dokumenttia , vai jääkö????

Jotkut kiireettömät asiat ovat sellaisia , että niistä pitää jäädä asiakkaalle jokin dokumentti , mistä on sovittu ja sellaiseen tavallinen viesti tai sähköposti soveltuu parhaiten.
Eihän tonne chattiin edes pääse jos kaikki asiakaspalvelijat on varattuja??????? eli se sama ketun jonotus on nyt siirretty webin puolelle mistä puhelinyhtiöitä on moitittu jo vuosia.
Käyttäjätaso 4
korva kirjoitti:

Eihän tonne chattiin edes pääse jos kaikki asiakaspalvelijat on varattuja??????? eli se sama ketun jonotus on nyt siirretty webin puolelle mistä puhelinyhtiöitä on moitittu jo vuosia.



Tämä on tätä. Noita chatin työntekijöitä löytyy joka lähtöön , mutta valitettavasti aika iso osa on aivan pihalla vähänkin teknisemmistä asioista eikä oikein minuakaan huvita ryhtyä vääntämään heille rautalangasta joka yksityiskohtaa.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +3
Sokrates kirjoitti:

sakarialanne kirjoitti:

Chatin kautta homma selviää paljon nopeammin, vaikka ei varsinaisesti kiire olisikaan ja samalla voidaan käydä muitakin asioita läpi, kuin vain se yksi tietty, josta sähköposti yleensä lähetetään.

Kokeeko joku negatiivisena, että asia on selvinnyt "liian nopeasti ja kerralla kuntoon" ?



Chatin haittapuoli on , että siitä ei jää asiakkaalle mitään dokumenttia , vai jääkö????

Jotkut kiireettömät asiat ovat sellaisia , että niistä pitää jäädä asiakkaalle jokin dokumentti , mistä on sovittu ja sellaiseen tavallinen viesti tai sähköposti soveltuu parhaiten.



Jokaisen chatin saa tilattua yläkulmasta omaan sähköpostiinsa näin halutessaan. :)


Sokrates kirjoitti:

korva kirjoitti:

Eihän tonne chattiin edes pääse jos kaikki asiakaspalvelijat on varattuja??????? eli se sama ketun jonotus on nyt siirretty webin puolelle mistä puhelinyhtiöitä on moitittu jo vuosia.



Tämä on tätä. Noita chatin työntekijöitä löytyy joka lähtöön , mutta valitettavasti aika iso osa on aivan pihalla vähänkin teknisemmistä asioista eikä oikein minuakaan huvita ryhtyä vääntämään heille rautalangasta joka yksityiskohtaa.



Jos chattailijoita ei ole vapaana löytyy OmaElisan asiakaspalvelu- välilehdeltä mahdollisuus lähettää viestiä asiakaspalveluun.
Vika-asioissa kannattaakin yhä ottaa yhteyttä pelipaikalta puhelimitse, sillä chatissa ei ole vikapalvelua laisinkaan.
Mits kirjoitti:

Sokrates kirjoitti:

sakarialanne kirjoitti:

Chatin kautta homma selviää paljon nopeammin, vaikka ei varsinaisesti kiire olisikaan ja samalla voidaan käydä muitakin asioita läpi, kuin vain se yksi tietty, josta sähköposti yleensä lähetetään.

Kokeeko joku negatiivisena, että asia on selvinnyt "liian nopeasti ja kerralla kuntoon" ?



Chatin haittapuoli on , että siitä ei jää asiakkaalle mitään dokumenttia , vai jääkö????

Jotkut kiireettömät asiat ovat sellaisia , että niistä pitää jäädä asiakkaalle jokin dokumentti , mistä on sovittu ja sellaiseen tavallinen viesti tai sähköposti soveltuu parhaiten.



Jokaisen chatin saa tilattua yläkulmasta omaan sähköpostiinsa näin halutessaan. :)


Sokrates kirjoitti:

korva kirjoitti:

Eihän tonne chattiin edes pääse jos kaikki asiakaspalvelijat on varattuja??????? eli se sama ketun jonotus on nyt siirretty webin puolelle mistä puhelinyhtiöitä on moitittu jo vuosia.



Tämä on tätä. Noita chatin työntekijöitä löytyy joka lähtöön , mutta valitettavasti aika iso osa on aivan pihalla vähänkin teknisemmistä asioista eikä oikein minuakaan huvita ryhtyä vääntämään heille rautalangasta joka yksityiskohtaa.



Jos chattailijoita ei ole vapaana löytyy OmaElisan asiakaspalvelu- välilehdeltä mahdollisuus lähettää viestiä asiakaspalveluun.
Vika-asioissa kannattaakin yhä ottaa yhteyttä pelipaikalta puhelimitse, sillä chatissa ei ole vikapalvelua laisinkaan.



tästä nähdään ettei aspalaiset ole perillä edes omista palveluistaan, tsättää siinä nyt sitten... omaelisa asiakaspalvelusivulta et voi lähettää viestiä aspaan, kuten jo aiemmin on tullut todettua. Chatin voisi avata, mutta a) liekö edes pystyy jos ei ole vapaata aspaa ja b) chat ei ole viesti.

Mitä tulee tuohon chat keskustelun tallentamiseen, niin se pitää itse huomata tallentaa, toisin kuten sähköpostissa viesti jää aina automaattisesti talteen.
Käyttäjätaso 4
Hmmm.....

Meninpä uudelleen Oma Elisaan ja kas kummaa , kun kaikki chattailijat oli varattuna , niin asiakaspalvelusivulle aukesi nappi , josta voi lähettää viestin aspaan.

Onkos nyt niin , että jos chattissa on joku vapaana , niin silloin Oma Elisan Asiakaspalveluvälilehdeltä aukeaa chat ja jos vapaita ei ole niin sitten voi lähettää viestin???

Saisiko tähän Elisalta vahvistuksen?
Sokrates kirjoitti:

Hmmm.....

Meninpä uudelleen Oma Elisaan ja kas kummaa , kun kaikki chattailijat oli varattuna , niin asiakaspalvelusivulle aukesi nappi , josta voi lähettää viestin aspaan.

Onkos nyt niin , että jos chattissa on joku vapaana , niin silloin Oma Elisan Asiakaspalveluvälilehdeltä aukeaa chat ja jos vapaita ei ole niin sitten voi lähettää viestin???

Saisiko tähän Elisalta vahvistuksen?


itellä ei auennut ainakaan ösken moista vaan sai liittyä chatin jonoon, mitä taas ei voi tehdä normi aspanyhteystietosivun kautta...
Käyttäjätaso 4
korva kirjoitti:


itellä ei auennut ainakaan ösken moista vaan sai liittyä chatin jonoon, mitä taas ei voi tehdä normi aspanyhteystietosivun kautta...



No jopas nyt jotakin. Se chatti-nappula aukesi minullekin , kun kokeilin uudestaan.

Napautin itseni chattijonoon ja sitten chatti-ikkunassa poistuin jonosta , jolloin se viesti-nappi aukesi.

Ei hekekutti tämä systeemi näin voi toimia!!!!! Laittakaapa se viestinappi sinne ihan oikeasti takaisin , kuten se on ollut aiemmin. Nyt kyllä menee kikkailuksi tuon chatin kanssa.

Chatti on chatti ja viesti on viesti eikä niitä pidä sotkea yhteen.
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +3
Sokrates kirjoitti:

Hmmm.....

Meninpä uudelleen Oma Elisaan ja kas kummaa , kun kaikki chattailijat oli varattuna , niin asiakaspalvelusivulle aukesi nappi , josta voi lähettää viestin aspaan.

Onkos nyt niin , että jos chattissa on joku vapaana , niin silloin Oma Elisan Asiakaspalveluvälilehdeltä aukeaa chat ja jos vapaita ei ole niin sitten voi lähettää viestin???

Saisiko tähän Elisalta vahvistuksen?



Juurikin tätä tarkoitin ja itsekin myös chat- aspaa hoitaessani, tiedän että se toimii näin :)
Elikä kun ketään ei ole saatavilla on mahdollista jättää viesti.
Jos chattajia on vapaana, tarjoutuu chat.

Jos myös haluat eritoten laittaa VIESTIN onnistuu se näin:
1. Kirjaudu OmaElisaan
2. Mene asiakaspalvelu- välilehdelle
3. Paina aloita chat> paina chatin valikkoa> poistu jonosta
4. Lähetä viesti

noniin eli käytännössä katsoen moista vaihtoehtoa ei tarjota asiakkaille, mutta sen saa kikkailemalla kuitenkin... miten olisi jos myös chatti ja puhelinpalvelu lopetettaisiin? olisi huima säästö sekin...
Kannattaa muuten vilkaista pahimmat kilpailijat ja niiden aspasivut läpi, jollei olisi niin työlästä vaihtaa, niin voisin jo aspasivujen takia vaihtaa voitontavoitteluyhtiötä...
Käyttäjätaso 4
Mits kirjoitti:



Juurikin tätä tarkoitin ja itsekin myös chat- aspaa hoitaessani, tiedän että se toimii näin :)
Elikä kun ketään ei ole saatavilla on mahdollista jättää viesti.
Jos chattajia on vapaana, tarjoutuu chat.

Jos myös haluat eritoten laittaa VIESTIN onnistuu se näin:
1. Kirjaudu OmaElisaan
2. Mene asiakaspalvelu- välilehdelle
3. Paina aloita chat> paina chatin valikkoa> poistu jonosta
4. Lähetä viesti



No tuo tuli jo kokeiltua kuten edellisessä viestissäni kirjoitin. Kyllä on sen viesti-nappulan esille saaminen tehty taas turhan vaikeaksi. Aiemmin se viesti-nappula oli aina esillä chatistä riippumatta.

Voisitteko laittaa takaisin kiinteän viesti-napin?
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +3
Sokrates kirjoitti:

Mits kirjoitti:

Sokrates kirjoitti:

Hmmm.....

Meninpä uudelleen Oma Elisaan ja kas kummaa , kun kaikki chattailijat oli varattuna , niin asiakaspalvelusivulle aukesi nappi , josta voi lähettää viestin aspaan.

Onkos nyt niin , että jos chattissa on joku vapaana , niin silloin Oma Elisan Asiakaspalveluvälilehdeltä aukeaa chat ja jos vapaita ei ole niin sitten voi lähettää viestin???

Saisiko tähän Elisalta vahvistuksen?



Juurikin tätä tarkoitin ja itsekin myös chat- aspaa hoitaessani, tiedän että se toimii näin :)
Elikä kun ketään ei ole saatavilla on mahdollista jättää viesti.
Jos chattajia on vapaana, tarjoutuu chat.

Jos myös haluat eritoten laittaa VIESTIN onnistuu se näin:
1. Kirjaudu OmaElisaan
2. Mene asiakaspalvelu- välilehdelle
3. Paina aloita chat> paina chatin valikkoa> poistu jonosta
4. Lähetä viesti



No tuo tuli jo kokeiltua kuten edellisessä viestissäni kirjoitin. Kyllä on sen viesti-nappulan esille saaminen tehty taas turhan vaikeaksi. Aiemmin se viesti-nappula oli aina esillä chatistä riippumatta.

Voisitteko laittaa takaisin kiinteän viesti-napin?




Toistaiseksi ei ole tulossa takaisin. Ihan tarkoituksellisesti pidetään OmaElisan viestien lähetys aukioloaikojen ulkopuolella ja chattajien ollessa varattuja mahdollisena juurikin sen takia, mitä sakarialanne aiemmin kertoi.
Toki ulkoisilla sivuillahan se linkki yhteydenottolomakkeeseen on saatavilla 24/7 ja sieltä kautta paljon yhteydenottoja tuleekin.
Mits kirjoitti:

Sokrates kirjoitti:

Mits kirjoitti:

Sokrates kirjoitti:

Hmmm.....

Meninpä uudelleen Oma Elisaan ja kas kummaa , kun kaikki chattailijat oli varattuna , niin asiakaspalvelusivulle aukesi nappi , josta voi lähettää viestin aspaan.

Onkos nyt niin , että jos chattissa on joku vapaana , niin silloin Oma Elisan Asiakaspalveluvälilehdeltä aukeaa chat ja jos vapaita ei ole niin sitten voi lähettää viestin???

Saisiko tähän Elisalta vahvistuksen?



Juurikin tätä tarkoitin ja itsekin myös chat- aspaa hoitaessani, tiedän että se toimii näin :)
Elikä kun ketään ei ole saatavilla on mahdollista jättää viesti.
Jos chattajia on vapaana, tarjoutuu chat.

Jos myös haluat eritoten laittaa VIESTIN onnistuu se näin:
1. Kirjaudu OmaElisaan
2. Mene asiakaspalvelu- välilehdelle
3. Paina aloita chat> paina chatin valikkoa> poistu jonosta
4. Lähetä viesti



No tuo tuli jo kokeiltua kuten edellisessä viestissäni kirjoitin. Kyllä on sen viesti-nappulan esille saaminen tehty taas turhan vaikeaksi. Aiemmin se viesti-nappula oli aina esillä chatistä riippumatta.

Voisitteko laittaa takaisin kiinteän viesti-napin?




Toistaiseksi ei ole tulossa takaisin. Ihan tarkoituksellisesti pidetään OmaElisan viestien lähetys aukioloaikojen ulkopuolella ja chattajien ollessa varattuja mahdollisena juurikin sen takia, mitä sakarialanne aiemmin kertoi.
Toki ulkoisilla sivuillahan se linkki yhteydenottolomakkeeseen on saatavilla 24/7 ja sieltä kautta paljon yhteydenottoja tuleekin.


no voisitko kertoa vielä mikä idea on karsia yhteydenomahdollisuuksia pelkästään tuohon chattiin? ei kuitenkaan ole sitä asiakaspalvelua ja tuskin on kovin kummoinen säästökään...
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +3
korva kirjoitti:

Mits kirjoitti:

Sokrates kirjoitti:

Mits kirjoitti:

Sokrates kirjoitti:

Hmmm.....

Meninpä uudelleen Oma Elisaan ja kas kummaa , kun kaikki chattailijat oli varattuna , niin asiakaspalvelusivulle aukesi nappi , josta voi lähettää viestin aspaan.

Onkos nyt niin , että jos chattissa on joku vapaana , niin silloin Oma Elisan Asiakaspalveluvälilehdeltä aukeaa chat ja jos vapaita ei ole niin sitten voi lähettää viestin???

Saisiko tähän Elisalta vahvistuksen?



Juurikin tätä tarkoitin ja itsekin myös chat- aspaa hoitaessani, tiedän että se toimii näin :)
Elikä kun ketään ei ole saatavilla on mahdollista jättää viesti.
Jos chattajia on vapaana, tarjoutuu chat.

Jos myös haluat eritoten laittaa VIESTIN onnistuu se näin:
1. Kirjaudu OmaElisaan
2. Mene asiakaspalvelu- välilehdelle
3. Paina aloita chat> paina chatin valikkoa> poistu jonosta
4. Lähetä viesti



No tuo tuli jo kokeiltua kuten edellisessä viestissäni kirjoitin. Kyllä on sen viesti-nappulan esille saaminen tehty taas turhan vaikeaksi. Aiemmin se viesti-nappula oli aina esillä chatistä riippumatta.

Voisitteko laittaa takaisin kiinteän viesti-napin?




Toistaiseksi ei ole tulossa takaisin. Ihan tarkoituksellisesti pidetään OmaElisan viestien lähetys aukioloaikojen ulkopuolella ja chattajien ollessa varattuja mahdollisena juurikin sen takia, mitä sakarialanne aiemmin kertoi.
Toki ulkoisilla sivuillahan se linkki yhteydenottolomakkeeseen on saatavilla 24/7 ja sieltä kautta paljon yhteydenottoja tuleekin.


no voisitko kertoa vielä mikä idea on karsia yhteydenomahdollisuuksia pelkästään tuohon chattiin? ei kuitenkaan ole sitä asiakaspalvelua ja tuskin on kovin kummoinen säästökään...




Juuri kerroin yllä vaihtoehdon OmaElisa- viestin lähetykseen myös silloin kun se tarjoaa chattia. Ulkosilla sivuillamme on myös kokoajan mahdollisuus pistää meille viestiä.
Ei ole tätä siis karsittu pois. Tarjoamme ensisijaisesti sitä nopeampaa kanavaa hoitaa asia.
Käyttäjätaso 4
Mits kirjoitti:

Toistaiseksi ei ole tulossa takaisin. Ihan tarkoituksellisesti pidetään OmaElisan viestien lähetys aukioloaikojen ulkopuolella ja chattajien ollessa varattuja mahdollisena juurikin sen takia, mitä sakarialanne aiemmin kertoi.
Toki ulkoisilla sivuillahan se linkki yhteydenottolomakkeeseen on saatavilla 24/7 ja sieltä kautta paljon yhteydenottoja tuleekin.



Jassoo. Kyllä se chatti on aivan turha ei kiireettömissä asioissa (ja muutenkin) juurikin niistä syistä mitä tässä ketjussa olen aiemmin sanonut. Virka-ajan ulkopuolella minulla ei ole tarvetta ottaa yhteyttä , joten se tukisivun linkki lienee sitten ainoa mahdollisuus jatkossa vai aiotteko poistaa senkin?

Minulla on seuraavat s-postiosoitteet tallessa:

asiakaspalvelu.palvelut@elisa.fi
asiakastuki.kiintea@elisa.fi
asiakastuki.mobiili@elisa.fi
palsta.yllapito@elisa.fi

Vieläkö ne toimivat???

Sähköpostin etu on , että voi helpostikin lähettää viestin mukana aika suuriakin asiaa selventäviä liitteitä (mm. testiraportteja ym.)
Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +3
Sokrates kirjoitti:

Mits kirjoitti:

Toistaiseksi ei ole tulossa takaisin. Ihan tarkoituksellisesti pidetään OmaElisan viestien lähetys aukioloaikojen ulkopuolella ja chattajien ollessa varattuja mahdollisena juurikin sen takia, mitä sakarialanne aiemmin kertoi.
Toki ulkoisilla sivuillahan se linkki yhteydenottolomakkeeseen on saatavilla 24/7 ja sieltä kautta paljon yhteydenottoja tuleekin.



Jassoo. Kyllä se chatti on aivan turha ei kiireettömissä asioissa (ja muutenkin) juurikin niistä syistä mitä tässä ketjussa olen aiemmin sanonut. Virka-ajan ulkopuolella minulla ei ole tarvetta ottaa yhteyttä , joten se tukisivun linkki lienee sitten ainoa mahdollisuus jatkossa vai aiotteko poistaa senkin?

Minulla on seuraavat s-postiosoitteet tallessa:

asiakaspalvelu.palvelut@elisa.fi
asiakastuki.kiintea@elisa.fi
asiakastuki.mobiili@elisa.fi
palsta.yllapito@elisa.fi

Vieläkö ne toimivat???



Kyllä nuo perille tulevat. Ylin on yleinen osoite. :)
Alin noista on sitten pelkästään esim. Palstan tunnuksiin liittyviin asioihin tarkoitettu. Aika paljon tulee nimittäin sinnekin kaikkea ihan muuta. Sitä kautta ei muuta hoideta :)
Käyttäjätaso 4
Mits kirjoitti:

Kyllä nuo perille tulevat. Ylin on yleinen osoite. :)
Alin noista on sitten pelkästään esim. Palstan tunnuksiin liittyviin asioihin tarkoitettu. Aika paljon tulee nimittäin sinnekin kaikkea ihan muuta. Sitä kautta ei muuta hoideta :)



OK.

PS. Olinkin tietoinen tuosta palstan ylläpidon osoitteesta ja sen käytöstä , mutta ajattelin kysyä kuitenkin. :)

Vastaa

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)