chat Robotti


  • Satunnainen osallistuja
  • 11 kommenttia
En ihan ymmärrä mitä hyötyä laittaa 'Robotti?' chattiin...kun vastaukset ovat ' en ymmärrä kysymyksiä' tyyliin, vitsikästä vissiin...

2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +4
Hei.

Nykyään Elisa kertoo tiedotteissaan panostavansa tehokkuuteen, ehkä se on tätä, asiakaspalvelijat korvataan pikkuhiljaa roboteilla jotta säästetään rahaa siitä kohtaa.

Ehkä Elisalla on niin kova luotto palveluihin, että uskotaan robotteihin.

Kaikki yritykset pyrkivät tekemään mahdollisimman runsaasti voittoa mahdollisimman vähällä vaivalla.

Pörssiyrityksissä tämä vain korostuu.
Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +3
Hahha joopa joo, ei meitä chattaajia olla korvaamassa kokonaan esa_pekoilla :D Myöskään chat vastaajien henkilöstömäärä ei esa_pekan jälkeen ole muuttunut eli ei mikään hirmuinen säästö :D
Chat robotti on meillä testauksessa ja se osaa ratkoa meille chattiin tulevia yleisimpiä kysymyksiä. Esa_pekka on vielä harjoittelussa ja kehittyy koko ajan :)
Esa_pekka osaa mm. auttaa puk-koodin kanssa, neuvoa kirjautumisessa, antaa linkin ohjeisiin ja tekeepä se myös maksusopimuksen.
Näin ollen esa_pekka helpottaa meidän ihmischattaajien työtä kun joukosta jää nuo parin viestin chatit pois. Tämä puolestaan nopeuttaa meidän työtä, kun päästään suoraan pureutumaan sellaisiin tilanteisiin, jossa on jokin monimutkaisempi tilanne tms.
Esa_pekka ohjaa kyllä ihmiskollegalle jos hän ei osaa auttaa. En pelkää siis ainakaan itse, että omat työt chatin parissa loppuvat esa_pekan takia, vaan pikemminkin helpottuu :)
Chattiin tulee erittäin paljon kontakteja jotka hoituvat asiakastukisivun ohjeen linkittämisellä. Itse ainakin mielenkiinnolla odotan statistiikkaa josta näkyy vaikka esa_pekan hoitamien kontaktien määrä ja sen vaikutus sitten meihin. :)

Vastaa

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)