Vastattu

Miksei kolumbus.fi sähköpostini toimi?


Olisi tärkeääkin postia osoitteessani, jota olen käyttänyt iäisyyden. Valittaa vain että salasana on väärä ja että odota 10 sekuntia, vaikka salasana on toistakymmentä vuotta ollut sama eikä varmasti ole vaihdettu.
icon

Vastauksen tähän kysymykseen jakoi Mits 5 joulukuu 2017, 12:22

Sokrates kirjoitti:

Allustöö kirjoitti:

Olisi tärkeääkin postia osoitteessani, jota olen käyttänyt iäisyyden. Valittaa vain että salasana on väärä ja että odota 10 sekuntia, vaikka salasana on toistakymmentä vuotta ollut sama eikä varmasti ole vaihdettu.



Saattaa olla , että tili on mennyt lukkoon esim. roskapostin vuoksi. Kolumbus-tilisi lienee sidottu johonkin laajakaistasopimukseen ja silloin sitä pääsee hallinnoimaan Oma Elisassa. Kirjaudu sinne ja vaihda s-postin salasana. Jos ei auta , niin tee vikailmoitus.

https://verkkoasiointi.elisa.fi/




Tuo voi tosiaan olla syynä, tosin siihen ei vikailmoitukset varsinaisesti auta. Jos OmaElisassa ei salasanan vaihto onnistu niin ota vaan yhteys asiakaspalveluun niin kurkataan tilannetta. :)
Nopeiten saat yhteyden esim. chatin kautta OmaElisassa :)

Katso alkuperäinen viesti

4 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Allustöö kirjoitti:

Olisi tärkeääkin postia osoitteessani, jota olen käyttänyt iäisyyden. Valittaa vain että salasana on väärä ja että odota 10 sekuntia, vaikka salasana on toistakymmentä vuotta ollut sama eikä varmasti ole vaihdettu.



Saattaa olla , että tili on mennyt lukkoon esim. roskapostin vuoksi. Kolumbus-tilisi lienee sidottu johonkin laajakaistasopimukseen ja silloin sitä pääsee hallinnoimaan Oma Elisassa. Kirjaudu sinne ja vaihda s-postin salasana. Jos ei auta , niin tee vikailmoitus.

https://verkkoasiointi.elisa.fi/
Käyttäjätaso 4
Sokrates kirjoitti:

Allustöö kirjoitti:

Olisi tärkeääkin postia osoitteessani, jota olen käyttänyt iäisyyden. Valittaa vain että salasana on väärä ja että odota 10 sekuntia, vaikka salasana on toistakymmentä vuotta ollut sama eikä varmasti ole vaihdettu.



Saattaa olla , että tili on mennyt lukkoon esim. roskapostin vuoksi. Kolumbus-tilisi lienee sidottu johonkin laajakaistasopimukseen ja silloin sitä pääsee hallinnoimaan Oma Elisassa. Kirjaudu sinne ja vaihda s-postin salasana. Jos ei auta , niin tee vikailmoitus.

https://verkkoasiointi.elisa.fi/




Tuo voi tosiaan olla syynä, tosin siihen ei vikailmoitukset varsinaisesti auta. Jos OmaElisassa ei salasanan vaihto onnistu niin ota vaan yhteys asiakaspalveluun niin kurkataan tilannetta. :)
Nopeiten saat yhteyden esim. chatin kautta OmaElisassa :)
Käyttäjätaso 4
Mits kirjoitti:

Tuo voi tosiaan olla syynä, tosin siihen ei vikailmoitukset varsinaisesti auta.



Kyllä se vikailmoitus auttaa , jos vika ei salasanan vaihdolla korjaannu ja sitähän ei vielä tiedä. Voi olla myös niin , että sitä Kolumbus-tiliä ei Oma Elisassa edes näy ja silloinkin tarvitaan aspan apua.
Käyttäjätaso 4
Sokrates kirjoitti:

Mits kirjoitti:

Tuo voi tosiaan olla syynä, tosin siihen ei vikailmoitukset varsinaisesti auta.



Kyllä se vikailmoitus auttaa , jos vika ei salasanan vaihdolla korjaannu ja sitähän ei vielä tiedä. Voi olla myös niin , että sitä Kolumbus-tiliä ei Oma Elisassa edes näy ja silloinkin tarvitaan aspan apua.



Harvemmin tuosta on kyse, mutta odotellaan. :)

Vastaa

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)