Netflix sovellus ei toimi


  • Vakiintunutta kalustoa
  • 3 kommenttia
Hei, ohjelmakirjaston Netflix sovellus ei toimi. Päästää kyllä sovellukseen sisään ja aloittaa leffan lataamisen mutta heittää sitten samantien takaisin ohjelmakirjaston päävalikko näkymään. Missähän lienee vika ja milloin saataisiin Netflix toimimaan Viihteen kautta ilman jatkuvia ongelmia?:

11 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Moikka, ikävä kuulla ongelmista :/ ootko kokeillut palauttaa digiboksille tehdasasetuksia?
En ole, kaikki muut sovellukset kuitenkin toimivat normaalisti.
Käyttäjätaso 4
Okei, se on nyt ensimmäinen toimenpide mitä kannattaa tehdä. Jos sinulla on musta N7700 boksi voit palauttaa tehdasasetukset painamalla etupaneelin virtanappia 5x.
Jos sinulla on sitä uudempi malli niin asetusten kautta onnistuu. :)
Kiitos avusta, temppu auttoi😊
Hei, minulla sama vika, olen nyt kahdesti palauttanut tehdasasetukset ja siltikään ei toimi. Olisiko muita vinkkejä?
Käyttäjätaso 4
Katso Netflixiä muulla laitteella. Elisa ei saa tuota kuntoon vaikka kuinka yrittää.

Jos digiboksia on kuitenkin pakko käyttää, kokeile alustaa laitteen sisäinen muisti. Asetukset -> lisäasetukset -> alusta sisäinen muisti.
Kiitos nopeasta avusta, sisäisen muistin alustus näytti toimivan. :)

Dj_God kirjoitti:

Katso Netflixiä muulla laitteella. Elisa ei saa tuota kuntoon vaikka kuinka yrittää.

Jos digiboksia on kuitenkin pakko käyttää, kokeile alustaa laitteen sisäinen muisti. Asetukset -> lisäasetukset -> alusta sisäinen muisti.

Käyttäjätaso 1
Sama vika kuin aloittajalla. Jonkin aikaa Netflix toimii, mutta säännöllisin välein heittää pois päävalikko näkymään...N7700 boxi.
Käyttäjätaso 4
RepaS kirjoitti:

Sama vika kuin aloittajalla. Jonkin aikaa Netflix toimii, mutta säännöllisin välein heittää pois päävalikko näkymään...N7700 boxi.



Olekto kokeillut jo tässä ketjussa esitetyt toimenpiteet? :)
Käyttäjätaso 1
Mits kirjoitti:

RepaS kirjoitti:

Sama vika kuin aloittajalla. Jonkin aikaa Netflix toimii, mutta säännöllisin välein heittää pois päävalikko näkymään...N7700 boxi.



Olekto kokeillut jo tässä ketjussa esitetyt toimenpiteet? :)



Kyllä joo, näillä toimenpiteillä toimii muutaman päivän ja taas sitten sama rumba uudestaan...
Käyttäjätaso 4
Okei :/
Suosittelen ihan olemaan yhteydessä tästä vikapalveluun. Nopeiten se hoituisi soittamalla numeroon 010190240 laitteiden ääreltä.
Meille voi myös täällä Palstalla pistää yksityisviestiä mutta tuota kautta voi sitten ilmetä jopa muutaman päivänkin vastausviivettä. :)

Vastaa

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)